Information til lejere – generel information

Information til lejere – generel information


Ordforklaring/hvad betyder

  • UDLEJET betyder, at lejligheden ikke er tilgængelig.
  • ÅBENT HUS betyder, at lejligheden kun bliver fremvist for de inviterede via mail – det er IKKE muligt at få et telefonnummer til lejer.
  • Depositum består som udgangspunkt altid af 3 måneders husleje.
  • Forudbetalt leje kan variere fra 1 til 3 måneders husleje.

Boligsikring

Du kan søge boligsikring til alle lejemål, såfremt det har eget køkken. Boligsikring søges via www.borger.dk.

Information til lejere

Hvis interesseret i lejemål

Ring eller send en mail til kontoret for at få oplyst nummeret på en fremviser. Husk at oplyse nøjagtig adresse. Efter endt fremvisning kontaktes kontoret, hvis man er interesseret i at underskrive kontrakt. I de tilfælde hvor vi har en repræsentant til stede, rettes henvendelse til denne.


Hvem skal jeg kontakte

  • Åbningstider: Vores telefontid er: mandag til fredag kl. 9.00 til 12.00. Vores kontortid er: mandag til torsdag kl. 9.00 – 15.00 samt fredag kl. 9.00 – 13.00. Kontoret holder lukket på helligdage samt fredag efter Kr. Himmelfartsdag
  • AKUT: Har du spørgsmål eller problemer uden for kontorets åbningstid, så send os en mail på info@odensebolig.dk – så hører du fra os hurtigst muligt!
Vagttelefon: 63 17 31 30
  • Vagttelefonen benyttes KUN ved akut brand, vandskade eller lignende udenfor kontorets åbningstid. Der kan blive pålagt et gebyr ved henvendelser som karakteriseres værende ikke-akutte.
  • Ved strøm-/vand-/fjernvarmeafbrydelse: Kontakt de respektive forsyningsselskaber.

 

  • Forsyningsfejl: Hvis du har problemer med varme, vand eller el bedes du først undersøge om der er driftsforstyrrelser. Du kan tjekke disse ting på dit forsyningsselskabs hjemmeside:

 

  • Brug for håndværker: Hvis der er noget i lejligheden, som ikke fungerer, skal du ringe til vores kontor eller sende en mail. Vi sørger for, at den rigtige håndværker kontakter dig med henblik på at udbedre defekten.
  • Nøgler: Du kan bestille ny eller ekstranøgle ved at ringe til kontoret. Når nøglen er klar, sender vi den til dig og du bliver opkrævet beløbet for nøglen samt forsendelse.
  • Vaskekort: Du kan bestille et vaskekort ved at ringe til kontoret. Hvis du skal have påfyldt dit vaskekort, kan du henvende dig på kontoret med kortet eller sende kortet med posten – HUSK tydelig angivelse af din adresse. Minimumsbeløb for påfyldning er 200 kr. og maks. beløb er 999 kr. Beløbet bliver trukket sammen med næstkommende husleje.
  • Afmelding/ændring af tv-pakke: Du sørger selv for til- og afmelding af tv-signal samt ændring af tv-pakke hos den aktuelle udbyder.
  • Internet: Som oftest er du selv ansvarlig for oprettelse og afmelding af dit internet.